خوزستان- صبح امروز دوشنبه ۴ آذر بعضی از معابر شهری اهواز دچار آبگرفتگی شدید شده و عبور و مرور را برای هموطنان سخت کرد که در ادامه تصویر آن را مشاهده کنید.

آبگرفتگی معابر شهری اهواز + فیلم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ بعد از اینکه مدیرکل هواشناسی خوزستان بعد از بررسی سامانه های بارشی برای روز دوشنبه عبور امواج ضعیف لایه میانی جو  و در نتیجه افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق در استان را پیش بینی کرده و اخطاریه  آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب سطحی، سیلابی شدن مسیل‌ها را داده بود صبح امروز ۴آذر با وجود عدم شدت بارندگی،  چندخیابان و معابر در منطقه امانیه  دچار آبگرفتگی شدید شده و عبور و مرور را برای هموطنان سخت کرد که در ادامه تصویر آن را مشاهده کنید.

گفتنی است؛ محمد سبزه زاری  پیش از این  با تاکید بر ورود سامانه بارشی از اواسط روز چهارشنبه هفته جاری تا اواخر روز جمعه گفته: به تدریج شاهد افزایش ابر، رگبار باران و بارش های فراگیر همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای، وزش باد متوسط تا شدید و احتمال ریزش تگرگ در سطح استان از جمله حوزه های آبریز کارون، مارون، دز و به ویژه کرخه خواهیم بود.

وی  با اشاره به  احتمال شکسته شدن درختان در اثر وزش باد و لغزندگی جاده ها به رانندگان توصیه کرد: جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی از رگبار و رعد و برق و صاعقه احتیاط لازم را به کار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.